I. PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej jak również poprzez dokonanie czynności dorozumianych, w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w hotelu. Dokonując czynności wymienionych w zdaniu poprzednim Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

2. Regulamin obejmuje wszystkie osoby przebywające na ternie Hotelu

II. DOBA HOTELOWA

3. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 w dniu wynajmu do godziny 12:00 dnia następnego.

4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić niezwłocznie w Recepcji hotelowej, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

5. Zgłoszenie przedłużenia pobytu o kolejną dobę musi nastąpić do godziny 12:00 w dniu wymeldowania. W takim przypadku Gość zostanie obciążony opłatą zgodnie z cennikiem dostępnym w recepcji hotelu.

6. Pozostanie w pokoju lub pozostawianie rzeczy poza godzinę 12:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu.

7. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynęła doba hotelowa, za która uiścił opłatę.

8. Osoby niezameldowanie mogą przebywać w pokoju hotelowym w godzinach od 7:00 do 22:00.

9. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gościa hotelowego po godzinie 22:00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według ceny dostawki cennika dostępnego w recepcji Hotelu.

10. W przypadku przedłużenia doby maksymalnie do godziny 14:00 Gość zostanie obciążony opłatą 80 PLN za każdą godzinę przedłużenia. Po godzinie 16:00 przedłużenie pobytu będzie traktowane jako naliczenie kolejnej doby według cennika dostępnego w recepcji Hotelu.

III. REZERWACJA I MELDUNEK

11. Gość hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przed zameldowaniem dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób uniemożliwiający zameldowanie Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju. Nawet jeżeli pobyt został opłacony bez sposobności ubiegania się o reklamacje o zwrot kosztów poniesionych.

12. Na życzenie Gościa przybywającego w Hotelu z dziećmi do lat 3 możliwe jest wynajęcie łóżka/łóżeczka dla dziecka zgodnie z obowiązującym cennikiem dostępnym w Recepcji Hotelu. Zapotrzebowanie na wyżej wspomniane należy zgłosić co najmniej 3 dni przed przyjazdem.

13. Goście zameldowani w Hotelu w ramach pobytu mogą korzystać nieodpłatnie z: Aqua Parku w Hotelu Warszawianka (jest to wartość dodana nie stanowi integralnej części ceny pokoju) oddalonego ok. 6 km od naszego obiektu, stołu bilardowego, Wi-Fi, oraz parkingu.

14. Pozostałe usługi rekreacyjne są dodatkowo płatne.

15. Na terenie naszego hotelu obowiązują Standardy Ochrony Małoletnich. Opiekun meldujący się z osobą nieletnią zobowiązany jest do wypełnienia oświadczenia rodzica/opiekuna nieletniego dziecka.

IV. ODPOWIEDZIALNOŚC GOŚCI

16. Na terenie hotelu dzieci poniżej 14 lat powinny znajdować się podstałym nadzorem opiekunów prawnych.

17. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

18. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych oraz innych pomieszczeniach świeczek, grzałek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.

19. Każdorazowo, opuszczając pokój, Gość powinien upewnić się, że pozostawia drzwi zamknięte.

20. Gość hotelowy zobowiązany jest do zapoznania się z instrukcja bezpieczeństwa przeciwpożarowego.

21. Obowiązuje zakaz spożywania własnych posiłków oraz napojów na terenie części wspólnych. W przypadku naruszenia powyższego zakazu, na osobę naruszającą nałożona zostanie opłata serwisowa w wysokości 45 zł od osoby w przypadku spożycia alkoholu oraz 20 zł od osoby w przypadku wniesienia własnego tortu na teren restauracji 20 zł od osoby. Opłaty rozliczane są grupowo według ilości uczestników spotkania.

22. Sesje fotograficzne zarówno w środku jak i na zewnątrz Pałacu. W przypadku odbycia niezapowiedzianej sesji fotograficznej gość zostanie obciążony kwotą 1000 zł bez względu czy jest to sesja indywidualna czy komercyjna.

23. Na terenie parku obowiązuje całkowity zakaz grillowania oraz rozpalania ogniska z wyłączeniem miejsca do tego przeznaczonego które udostępniane jest odpłatnie. Na terenie paleniska obowiązuje całkowity zakaz spożywania produktów własnych.

24. Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz używania konfetti bez względu ma jego formę. Koszt użycia wcześniej wspomnianego to 1000 zł wewnątrz budynku oraz 1500 na zewnątrz.

25. Parkowanie camperów na terenie obiektu jest odpłatne.

V. ODPOWIEDZIALNOŚC HOTELU

26. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego.

27. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeśli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu w Recepcji. W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa powyżej, odszkodowania nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 14.11.1964 roku w sprawie ograniczenia odpowiedzialności osób utrzymujących zarobkowo hotele lub inne podobne zakłady (Dz. U. z 1965 roku nr 1 poz. 2 oraz Dz. U. z 1985 roku nr 45 poz. 225 oraz Dz. U. z 1990 roku nr 64 poz. 378). Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie przedmiotów, o których mowa powyżej, jeśli zagrażają one bezpieczeństwu albo maja zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.

28. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa oraz przedmiotów w nim pozostawionych na parkingu hotelowym.

29. Hotel zobowiązuje się do regularnego uzupełniania bufetu śniadaniowego przez cały czas jego trwania. Po upływie wyznaczonych godzin bufet może zostać zamknięty, a personel nie jest zobowiązany do dalszego jego uzupełniania. Po zakończeniu śniadań Goście mogą skorzystać z oferty napojów oraz deserów dostępnych w karcie restauracyjnej. VI. REKLAMACJE

30. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich w Recepcji, co umożliwi hotelowi reakcję.

31. Wszelkie reklamacje przyjmuje Kierownik Dyżurny i pracownicy Recepcji Hotelowej.

32. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy uwzględnienia reklamacji w przypadku, gdy Gość w sposób całkowity wykorzystał lub zużył daną usługę, a jej pełne wykorzystanie uniemożliwia obiektywną ocenę zasadności zgłoszenia.

VII. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

33. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdzającego Gościa będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże na cele charytatywne lub do użytku publicznego.

34. Ze względu na swoje właściwości art. spożywcze i higieny osobistej będą przechowywane przez 24 godziny.

VIII. CISZA NOCNA

35. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do 6:00 dnia następnego.

36. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych Gości.

37. W godzinach ciszy nocnej obowiązuje zakaz korzystania ze stołu bilardowego.

38. W przypadku zakłócenia ciszy nocnej określonej w pkt. 32 niniejszego Regulaminu, Hotel ma prawo do natychmiastowego wymeldowania Gościa (to oznacza zaprzestanie świadczenia usługi hotelowej bez sposobności zwrotu kosztów poniesionych).

IX. ZWIERZĘTA W HOTELU

39. Hotel akceptuje obecność małych zwierząt za dodatkową opłatą.

40. Hotel pobiera opłatę za pobyt zwierzęcia zgodnie z obowiązującym cennikiem.

41. Warunkiem przyjęcia zwierzęcia jest zgłoszenie przyjazdu Gości ze zwierzęciem w momencie dokonania rezerwacji.

42. Hotel zastrzega sobie odstąpienia od przyjęcia zwierzęcia jeżeli jest zwierzęciem zakwalifikowanym do ras agresywnych.

43. Za wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzę odpowiada właściciel.

44. W miejscach ogólnodostępnych właściciel ma obowiązek trzymania zwierzęcia na smyczy.

45. Na terenie otaczającym hotel właściciel jest obowiązany jest sprzątać odchody pozostawione przez swoje zwierzę.

46. W przypadku obecności w pokoju hotelowym niezgłoszonego zwierzęcia, Gość jest zobowiązany uiścić karę w wysokości 300 zł. Kara nie zwalnia z uregulowania należności za pobyt zwierzęcia w hotelu.

X. POSTANOWIENIA DODTKOWE

47. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia i wyrządzone szkoda oraz opuszczenie terenu hotelu.

48. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w Hotelu.

49. W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych ani iluminacji.

50. Za dodatkową opłatą Hotel akceptuje zwierzęta w pokojach, jednakże właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do prowadzenia go na uwięzi na terenie Hotelu oraz do usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę.

51. Na terenie hotelu obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych w miejscach do tego nie przeznaczonych. Złamanie zakazu palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych podlega karze w wysokości 500 PLN.

52. W budynku hotelu obowiązuje zakaz poruszania się na hulajnogach, deskorolkach, rolkach i rowerach.

53. Hotel jest pod stałym nadzorem kamer.

54. Hotel stosuje politykę Standardy Ochrony Małoletnich przeciwdziałającą zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym.

a) Hotel szanuje prawa dzieci, a wszyscy pracownicy zobowiązani są zwracać uwagę na sytuację dzieci w Hotelu;

b) Personel Hotelu podlega szczególnej weryfikacji, by chronić dobro dzieci;

c) Personel Hotelu jest przeszkolony i wie jak zachować się w razie zagrożenia dobra dziecka;

d) Każde dziecko przebywające w Hotelu może zwrócić się do personelu o pomoc, jeżeli obawia się krzywdy ze strony osoby dorosłej;

e) Personel identyfikuje tożsamość dziecka oraz jego relację z osobą dorosłą, z którą przebywa w Hotelu. W tym celu może zadawać pytania, a nawet zadzwonić do członków rodziny dziecka;

f) W przypadku zaobserwowania lub podejrzenia, że dobro małoletniego jest naruszane lub jest zagrożone, personel będzie przeciwdziałał i może zawiadomić policję oraz sąd opiekuńczy.

55. Do kwestii nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa, stosowane akty prawa polskiego w szczególności ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1971 roku nr 27 poz. 252 z późniejszymi zmianami).

Instagram - widget